TV
Installation og tips
Sale

Vogel's lancerer COMFORT tv-vægbeslag

En sikker løsning til stadig større tv-skærme

Vogel's sender en ny serie tv-beslag under navnet COMFORT på markedet. Vogel's reagerer på den stigende efterspørgsel efter vægbeslag med større vægtkapacitet. Tv'er bliver jo trods alt større. De stilfulde COMFORT-beslag er specialdesignet til denne nye generation af tv'er og opfylder de strengeste sikkerhedskrav. Beslagene er velegnet til skærme op til 100", der vejer op til 75 kg.

4 forskellige designs

COMFORT tv-vægbeslag fås i 4 forskellige versioner:

• Fixed | Du kan montere dit tv helt tæt på væggen

• Tilt | Vip let dit tv op til maksimalt 20°

• Full-Motion | FULL-MOTION | Drej dit tv op til maksimalt 120°

• Full-Motion+ | Drej dit tv op til 180°

Full-Motion og Full-Motion+ kan også vippes op til 20°.

COMFORT | Vogel's

Stilfuldt men robust

COMFORT tv-vægbeslagene skiller sig ud med deres slanke design. Det gør dem perfekt egnede til de nyeste, minimalistisk designede tv'er. Alligevel er beslagene meget robuste og designet til mange års intensiv brug.

Dette afspejles i de kvalitetmaterialer, Vogel's anvender. Vægbeslagene er lavet af kulstofforstærket stål med en epoxypulverbelægning. Så de kan absorbere stød. Det er godt at vide, hvis du har små børn eller kæledyr i huset.

Sikkert fastgjort med sikkerhedssystemet ClickLoc™

Fixed- og Tilt-versionerne leveres med ClickLoc™-sikkerhedssystemet*. Dette låser dit tv fast til vægbeslaget med et hørbart klik. Klikket giver dig en klar indikation af, at dit tv er korrekt sikret.

*EU-patentanmeldt.

Længere støttearme til drejelige beslag

Tv'er bliver større og større. Derfor har COMFORT Full-Motion og Full-Motion+-beslagene længere støttearme end det gennemsnitlige drejelige vægbeslag. Det betyder, at selv store tv'er sikkert kan justeres til den ideelle visningsvinkel uden risiko for at beskadige tv'et eller væggen.

OneFinger™ Movement

Drejebevægelsen er utroligt nem at udføre med OneFinger™ Movement. Takket være den lange drejearm og OneFinger™ Movement kan du uden besvær dreje dit tv i enhver position.

Hemmeligheden ligger i de specielle lejer og aksler i ekstra forstærket stål. Hemmeligheden ligger i de specielle lejer og aksler i ekstra forstærket stål.

Også til OLED-tv'er

OLED-tv'er er meget tynde og derfor mere sårbare. Vogel's har udviklet

OLED Full-Motion+-vægbeslaget specielt til disse skrøbelige skærme. Som følge heraf tilbyder COMFORT-serien også sikre, drejelige løsninger til OLED-tv'er. Beslaget passer problemfrit til bagsiden af et OLED-tv. TiltAnchor™ sikrer, at skrøbelige skærme bliver sikkert fastgjort.

COMFORT Miljøvenlig emballage | Vogel's

Miljøvenlig emballage

COMFORT TV-bøjler leveres i miljøvenlig emballage, der er fuldt genanvendelig. Emballagen indeholder ingen EPS (polystren) og næsten ingen engangsplast.

TÜV-certificeret, 10 års garanti

COMFORT-vægbeslagene er TÜV-certificeret og opfylder de strengeste sikkerhedskrav. Hvert beslag er testet med tre gange dets maksimale vægtkapacitet. Så der er god grund til, at dit COMFORT tv-vægbeslag leveres med 10 års garanti.

Om Vogel's

Vogel's er en international producent af monteringsløsninger til fjernsyn, videovægge, mobile enheder og andet AV-udstyr. Familievirksomheden er aktiv på både forbruger- og erhvervsmarkederne. I næsten 50 år har Vogel's været drevet af sin mission om at skabe den perfekte brugeroplevelse. Vogel's er kendt for sine produktinnovationer, fremtidssikret design, nem installation og brug, fokus på sikkerhed, brug af materialer af høj kvalitet og omfattende service og support. Omsorg for mennesker og miljø er et andet vigtigt tema for Vogel's.

Vogel’s. For Sure.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:

Vogel’s Products

Ingrid Rutjens