TV
Inspiratie
Installatie & tips
Sale

Vogel's introduceert nieuwe merk pay-off: Vogel’s. For Sure.

Vogel's. For Sure.

Trots kondigt Vogel’s® haar nieuwe merk pay-off aan: Vogel's. For Sure. Volgens CEO Gerdi Vogels draagt deze nieuwe slogan kort en krachtig uit waar Vogel’s voor staat als marktleider in bevestigingsoplossingen voor AV-apparatuur.

Vogel’s is een internationale, toonaangevende producent van bevestigingsoplossingen voor tv’s, videowalls, mobiele- en andere AV-apparatuur. Het familiebedrijf is actief in zowel de consumenten- als de zakelijke markt. Al meer dan 50 jaar wordt Vogel’s gedreven door haar streven naar perfectie.

"For Sure past daarom naadloos bij het merkverhaal dat we willen vertellen”, geeft Gerdi Vogels aan. “Het verhaal dat je met Vogel’s kiest voor de zekerheid van de beste oplossing. Een boodschap die we goed kunnen onderbouwen. Want met Vogel’s kies je voor future proof design. Voor de beste materialen. Voor robuuste, veilige en grondig geteste producten. Voor eenvoudige installatie. Voor respect voor mens en milieu. En voor een uitgebreide service en ondersteuning. "

Ambitie

Met de nieuwe tagline onderstreept Vogel's haar ambitie om samen met haar partners te bouwen aan een nog sterkere positie in de markt. Daar hoort bij dat Vogel’s zich nog krachtiger positioneert als de beste keuze op het gebied van AV-bevestigingsoplossingen.

Over Vogel's

Vogel’s is een internationale producent van bevestigingsoplossingen voor tv’s, videowalls, mobiele- en andere AV-apparatuur. Het familiebedrijf is actief in zowel de consumenten- als de zakelijke markt. Al meer dan 50 jaar wordt Vogel’s gedreven door haar streven naar perfectie. Dat begon al in 1973 toen oprichter Harry Vogels ’s werelds eerste luidsprekermuurbeugel ontwikkelde voor een betere geluidservaring.

Die drive om de perfecte gebruikerservaring te creëren is vandaag nog steeds wat Vogel’s beweegt, met veel designprijzen tot gevolg. Vogel’s staat bekend om haar productinnovaties, future proof design, installatie- en gebruiksgemak, focus op veiligheid, gebruik van hoogwaardige materialen en uitgebreide service en ondersteuning. Daarnaast is de zorg voor mens en milieu een belangrijk thema voor Vogel’s.

Vogel’s. For Sure.

Voor meer informatie, bezoek www.vogels.com

Voor meer informatie of afbeeldingen in hoge resolutie, mail naar [email protected]