Geniet nog meer van uw Sonos luidsprekers met de steunen en vloerstandaards van Vogel's

Vogel's wandsteunen en vloerstandaards voor Sonos

Haal meer uit uw Sonos luidsprekers

In de Vogel’s SOUND-lijn vindt u een reeks luidsprekersteunen die de luisterervaring intensiveren, zoals een wandsteun en een vloerstandaard die speciaal zijn ontworpen voor de populaire Sonos PLAY: 1 en PLAY: 3 luidsprekers. De SOUND-producten zijn vervaardigd van luxe materialen en worden geleverd in twee, bij de luidspreker passende kleuren.

Ruimtebesparende wandsteunen

Traditioneel moest een luidspreker voor de beste akoestiek op oorniveau worden geplaatst. Met de Vogel's wandsteunen voor Sonos kunt u de luidsprekers op de handigste plek aan de wand hangen. De steun beweegt vederlicht, zodat u de luidspreker gemakkelijk tot 30° kan kantelen of tot 70° kan draaien voor de beste luisterpositie. De wandsteunen nemen weinig ruimte in beslag en passen naadloos in elk interieur, of ze nu hoog of laag aan de wand worden bevestigd, en in of uit het zicht. De ideale manier om ruimte te besparen en volop van muziek te genieten. De volgende modellen zijn verkrijgbaar:

Flexibele vloerstandaards

Wilt u liever geen gaten boren in de wand? Dan bieden Vogel's vloerstandaards voor Sonos een geweldige mogelijkheid om een luidspreker te bevestigen. U plaatst eenvoudigweg de luidspreker op de standaard om de beste akoestiek te krijgen. De vloerstandaard is 82 cm hoog, dus op oorniveau als u zit. Bovendien zijn de vloerstandaards bijzonder flexibel. Ze kunnen gemakkelijk op een andere plek worden gezet als u de indeling van de kamer wilt veranderen. De volgende modellen zijn verkrijgbaar:

Vogel’s - meer dan 40 jaar thuisplezier

De zoektocht naar het perfecte geluid gaat terug tot de oorsprong van Vogel's, meer dan 40 jaar geleden. De oprichter van het bedrijf, Harry Vogels, ontwikkelde de eerste wandsteun omdat hij vastbesloten was om de perfecte akoestiek te vinden voor zijn geliefde jazzmuziek. Vanaf dat moment is Vogel's gegroeid, maar de aandacht bleef altijd gericht op de ontwikkeling van audio- en videoaccessoires die het leven comfortabeler en aangenamer maken.

Ga voor meer informatie en beschikbaarheid naar https://www.vogels.com/beugels-standaards-sonos